Cookie-Einstellungen
Diese Website benutzt Cookies, die für den technischen Betrieb der Website erforderlich sind und stets gesetzt werden. Andere Cookies, die den Komfort bei Benutzung dieser Website erhöhen, der Direktwerbung dienen oder die Interaktion mit anderen Websites und sozialen Netzwerken vereinfachen sollen, werden nur mit Ihrer Zustimmung gesetzt.
Konfiguration
Technisch erforderlich
Diese Cookies sind für die Grundfunktionen des Shops notwendig.
"Alle Cookies ablehnen" Cookie
"Alle Cookies annehmen" Cookie
Ausgewählter Shop
CSRF-Token
Cookie-Einstellungen
Individuelle Preise
Kundenspezifisches Caching
PayPal-Zahlungen
Session
Währungswechsel
Komfortfunktionen
Diese Cookies werden genutzt um das Einkaufserlebnis noch ansprechender zu gestalten, beispielsweise für die Wiedererkennung des Besuchers.
Merkzettel
Statistik & Tracking
Endgeräteerkennung
Google Analytics
Partnerprogramm
Buyology
20,00 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten
Versandkostenfreie Lieferung!
Sofort versandfertig, Lieferfrist: ca. 1-3 Tage
- Artikel-Nr.: 9780385523899
- EAN: 9780385523899
NEW YORK TIMES BESTSELLER • 'A fascinating look at how consumers perceive logos, ads,... mehr
Produktinformationen "Buyology"
NEW YORK TIMES BESTSELLER • 'A fascinating look at how consumers perceive logos, ads, commercials, brands, and products.'-TimeHow much do we know about why we buy What truly influences our decisions in today's message-cluttered world In Buyology, Martin Lindstrom presents the astonishing findings from his groundbreaking three-year, seven-million-dollar neuromarketing study-a cutting-edge experiment that peered inside the brains of 2,000 volunteers from all around the world as they encountered various ads, logos, commercials, brands, and products. His startling results shatter much of what we have long believed about what captures our interest-and drives us to buy. Among the questions he explores:• Does sex actually sell • Does subliminal advertising still surround us • Can 'cool' brands trigger our mating instincts • Can our other senses-smell, touch, and sound-be aroused when we see a product Buyology is a fascinating and shocking journey into the mind of today's consumer that will captivate anyone who's been seduced-or turned off-by marketers' relentless attempts to win our loyalty, our money, and our minds.
Einband/Bindung: | Taschenbuch |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 254 |
Erscheinungsjahr: | 2010 |
Autor: | Martin Lindstrom |
Weiterführende Links zu "Buyology"
Zuletzt angesehen