Cookie-Einstellungen
Diese Website benutzt Cookies, die für den technischen Betrieb der Website erforderlich sind und stets gesetzt werden. Andere Cookies, die den Komfort bei Benutzung dieser Website erhöhen, der Direktwerbung dienen oder die Interaktion mit anderen Websites und sozialen Netzwerken vereinfachen sollen, werden nur mit Ihrer Zustimmung gesetzt.
Konfiguration
Technisch erforderlich
Diese Cookies sind für die Grundfunktionen des Shops notwendig.
"Alle Cookies ablehnen" Cookie
"Alle Cookies annehmen" Cookie
Ausgewählter Shop
CSRF-Token
Cookie-Einstellungen
Individuelle Preise
Kundenspezifisches Caching
PayPal-Zahlungen
Session
Währungswechsel
Komfortfunktionen
Diese Cookies werden genutzt um das Einkaufserlebnis noch ansprechender zu gestalten, beispielsweise für die Wiedererkennung des Besuchers.
Merkzettel
Statistik & Tracking
Endgeräteerkennung
Google Analytics
Partnerprogramm
Staff Perceptions of Continuous Professional Development: A UAE study
59,90 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten
Versandkostenfreie Lieferung!
Sofort versandfertig, Lieferfrist: ca. 1-3 Tage
- Artikel-Nr.: 9783330650466
- EAN: 9783330650466
- Volumen: '0'
- Breite: '0'
As an expatriate working within a brand new technical Emirati girls¿ school, this case study... mehr
Produktinformationen "Staff Perceptions of Continuous Professional Development: A UAE study"
As an expatriate working within a brand new technical Emirati girls¿ school, this case study aimed to investigate teacher perceptions about the provision of continuous professional development (CPD) along with the potential implications for the leadership team. This case study reviewed the CPD that was being delivered by taking into consideration the views and experiences of the teaching staff at the school. This mix method approach focused on CPD given the fact that teaching and learning at the school is tablet based using the latest iPad and Mac Book technology within the classroom on a daily basis, where every teacher and every student has an iPad for learning. With this innovative and contemporary learning tool was the assumption by the organisation that a mass roll out of CPD was required. While there is a centralised approach, there is no single identified model for delivery within this case study. Bubb and Earley (2007:41): ¿No CPD should be undertaken without taking into account what teachers and other staff already know and can do. It is therefore important to identify individuals¿ needs (rather than wants) along with those of the school and the education system¿.
Einband/Bindung: | Taschenbuch |
Seitenzahl: | 124 |
Sprache: | Englisch |
Erscheinungsjahr: | 2017 |
Autor: | Melanie Davis |
Weiterführende Links zu "Staff Perceptions of Continuous Professional Development: A UAE study"
Zuletzt angesehen