Cookie-Einstellungen
Diese Website benutzt Cookies, die für den technischen Betrieb der Website erforderlich sind und stets gesetzt werden. Andere Cookies, die den Komfort bei Benutzung dieser Website erhöhen, der Direktwerbung dienen oder die Interaktion mit anderen Websites und sozialen Netzwerken vereinfachen sollen, werden nur mit Ihrer Zustimmung gesetzt.
Konfiguration
Technisch erforderlich
Diese Cookies sind für die Grundfunktionen des Shops notwendig.
"Alle Cookies ablehnen" Cookie
"Alle Cookies annehmen" Cookie
Ausgewählter Shop
CSRF-Token
Cookie-Einstellungen
Individuelle Preise
Kundenspezifisches Caching
PayPal-Zahlungen
Session
Währungswechsel
Komfortfunktionen
Diese Cookies werden genutzt um das Einkaufserlebnis noch ansprechender zu gestalten, beispielsweise für die Wiedererkennung des Besuchers.
Merkzettel
Statistik & Tracking
Endgeräteerkennung
Google Analytics
Partnerprogramm
Handbook of Children's Literacy
522,50 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten
Versandkostenfreie Lieferung!
Sofort versandfertig, Lieferfrist: ca. 1-3 Tage
- Artikel-Nr.: 9781402016202
- EAN: 9781402016202
PETER BRYANT & TEREZINHA NUNES The time that it takes children to learn to read varies greatly... mehr
Produktinformationen "Handbook of Children's Literacy"
PETER BRYANT & TEREZINHA NUNES The time that it takes children to learn to read varies greatly between different orthographies, as the chapter by Sprenger-Charolles clearly shows, and so do the difficulties that they encounter in learning about their own orthography. Nevertheless most people, who have the chance to learn to read, do in the end read well enough, even though a large number experience some significant difficulties on the way. Most of them eventually become reasonably efficient spellers too, even though they go on make spelling mistakes (at any rate if they are English speakers) for the rest of their lives. So, the majority of humans plainly does have intellectual resources that are needed for reading and writing, but it does not always find these resources easy to marshal. What are these resources Do any of them have to be acquired Do different orthographies make quite different demands on the intellect Do people differ significantly from each other in the strength and accessibility of these resources If they do, are these differences an important factor in determining children's success in learning to read and write These are the main questions that the different chapters in this section on Basic Processes set out to answer.
Einband/Bindung: | Buch |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 790 |
Erscheinungsjahr: | 2003 |
Autor: | Terezinha Nunes |
Weiterführende Links zu "Handbook of Children's Literacy"
Zuletzt angesehen